Monday 4 June 2012

Cu si despre maini :)

     Ok, cred ca a-ti observat ca am lotiuni si creme pentru fiecare particica a corpului, si tocmai din aceasta cauza nu puteam sa-mi neglijez mainile, ca vorba aia, mainile si unghiile unei persoane sunt ca o carte de vizita pentru trecatori. Si aici nu am multe optiuni, favorita fiind "Crema tratament pentru maini si unghii" - (100ml)

     Descriere: Protejeaza pielea mainilor, hidrateaza si confera mainilor un aspect luminos si catifelat. Asigura rezistenta unghiilor si inmoaie cuticulele. Contine vitaminele A si E, extracte de galbenele, musetel si ginseng.
     Parerea mea: O ador! Face in totalitate ceea ce promite ca face! Iar unghiile mele, care odinioara erau moi si fragile, au devenit mai rezistente si nu mi se mai exfoliaza. Un mare regret am, si anume ca au scos crema din brosura, rareori o mai intalnim :(

     Un alt produs pentru maini pe care il am este "Crema de maini cu minerale si particule aurii" - (75ml) de la Skin So Soft

     Descriere: Formula imbogatita cu minerale si particule aurii, ofera pielii catifelare si o stralucire delicata.
     Parerea mea: Nu tineam sa o cumpar neaparat, dar vazand pretul setului care continea si uleiul de corp si lotiunea (detalii gasiti aici), mi s-a parut o "afacere" buna, si le-am luat :) E ok crema, la fel ca si celalate produse din gama cu particule aurii ;)

     Si ultima crema pe care o folosesc pentru coate si picioare (caci pielea lor este mai dura si uscata, si au nevoie de ingrijire speciala) este "Crema pentru picioare si coate cu unt de Shea african" - (75ml) de la Planet Spa

     Descriere: Netezeste calcaiele si coatele uscate si aspre. Inmoaie bataturile si contine acizi AHA.
     Parerea mea: Nu scria nicaieri ce inseamna acizi AHA asa ca am dat un search pe google si am aflat ca: AHA - (Alfa Hidroxy Acid) sunt niste derivati extrasi din plante si lapte. Cu toate astea, AHA utilizati in productia cosmeticelor sunt de natura sintetica. Din AHA fac parte: acidul glicolic, acidul lactic acidul citric, acidul malic, acidul tartic. Cei mai utilizati in industria cosmetica sunt acizii glicolic si lactic. Ceilalti acizi AHA sunt mai greu de tolerat de piele si au un efect discutabil. Si am ramas putin cu gura cascata cand am aflat ca de fapt acesti AHA nu sunt naturali cum s-ar presupune ca ar trebui sa fie in aceasta crema. Oricum, parerea mea e ca aceasta crema, desi e logic ca e mai grasa pentru a fi eficienta in zonele cu piele mai dura, e mult prea grasa si asta sa zicem ca nu ar fi o problema daca ar fi mult mai usor de absorbit. Are un mare minus din punctul asta de vedere.




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

No comments:

Post a Comment