Monday 25 June 2012

Home sweet home!




     Am ajuns in sfarsit acasa din mica noastra excursie de familie pe la rude si prieteni, din frumoasa noastra tara si orase in care am copilarit! Si desi multe locuri s-au schimbat o data cu trecerea timpului, inca mai reuseam sa vad acele lucruri care fac ca un loc sa fie si sa ramana mereu special, iar amintirile si melancolia ma copleseau de fiecare data. Erau alte vremuri, vremuri in care ca si copii, eram preocupati cu alte lucruri, cum ar fi jucatul de-a v-ati ascunselea cat era ziulica de lunga, colectionatul de abtibilduri din gumele Turbo :). Acum ma uit la piciul si nepotelul meu, ca sunt mult mai atrasi sa se joace pe tableta decat sa se fugaresca prin curte sau parcuri. Si asa imi dau seama cat de mult s-au schimbat generatiile, tehnologia si totodata noi, ca si oameni. Dar ceea ce mi-a placut cel mai mult in aceasta vacanta, a fost ca am respirat dupa mult timp, aer curat de munte, linistea care ma coplesea uneori fiind obisnuita cu agitatia orasului, si faptul ca am fost in familie, ca ne-am revazut dupa atata timp <3 Toate astea, sunt momente unice, care se transforma in amintiri si pe care le vom pastra vesnic in mintea si inimile noastre, va iubesc!

No comments:

Post a Comment