Wednesday 13 June 2012

Nails Of The Day (NOTD)

     E o manichiura de care am tot auzit de ceva vreme, dar am zis ca nu e de mine, ca e ciudata si tot felul de pretexte doar ca sa nu o fac. Si tocmai eu am zis ca e ciudata, cea care isi face manichiura in tot felu de culori traznite cu modele funky :) Si iata ca am facut-o :) Manichiura cu ziarul de hartie, caci despre ea vorbesc. Si inainte de toate, iata un pont: sa nu folositi never hartie lucioasa (gen brosura Avon) ca nu are efect datorita luciului pe care o are foaia ;). Ok, acum ca am lamurit si treaba asta sa va explic pas cu pas ce am facut.
     Intai de toate, ca sa am grija de mainile mele sa fie in permanenta hidratate si catifelate folosesc "Crema tratament pentru maini si unghii" - (100ml) [mai multe detalii gasiti aici]
    
      Apoi, pentru ca si cuticulele mele sa arate impecabil fara sa le tai, folosesc "Ulei pentru cuticule cu lavanda" - (12ml)

     Descriere: Ingrijeste si hidrateaza cuticulele cu extractele calmante de lavanda si eucalipt din continutul sau, si netezeste unghiile.
     Parerea mea: Imi place pentru ca imi hidrateaza cuticulele si le lasa moi, scapandu-ma astfel de aspectul acela de piele imbatranita din jurul unghiilor. Se vede ca o folosesc foarte mult caci ambalajul nu a prea rezistat :) Si sa nu uit, niciodata sa nu aplicati oja pe unghia uleioasa de la creme sau uleiuri, asa ca dupa folosirea lor, curatati-va unghiile cu o solutie de curatare.

     Ca oja sa reziste mai mult, si unghiile mele sa nu ramana patate daca folosesc nuante mai inchise, folosesc "Baza pentru lacul de unghii Revitacool" - (12ml)

     Descriere: Asigura protectie impotriva petelor cauzate de lacul de unghii si prelungeste persistenta lui. Se usuca rapid.
     Parerea mea: Cum am spus si mai sus, il folosesc mereu inaintea lacului de unghii, pentru a nu ramane cu unghiile patate. Si sa stiti ca e adevarata faza cu prelungirea persistentei, caci am facut un test, si am sa il repet ca sa va arat si voua rezultatele :)

     Ca si culoare, am ales "Lac de unghii cu uscare rapida" - (12ml), nuanta Ballerina (este un roz pal, spune ca este lucios dar nu mi se pare a fi foarte lucios). L-am folosit in doua straturi.

     Mai aveti nevoie de "Alcool sanitar" si un "ziar" (clasicul ziar e cel mai bun). Scufunda unghia intr-un recipient cu alcool sanitar (acesta va ajuta la transferarea tusului pe unghie), apoi ia o bucatica de ziar si apas-o ferm pe unghie timp de 15 secunde (eu nu am vrut sa am imprimeul perfect simetric, asa ca pe unele am tinut ziarul mai mult timp si pe altele mai putin). La final, aplica un ultim strat de lac de unghii protector pentru a fixa tusul si a oferi starlucire unghiilor. Eu am folosit "Lac de unghii pro nail" - (12ml) nuanta Clear.

     Si iata rezultatul:

     Sper sa va placa :) Si daca vreti sa folosesc si alte nuante si idei nu ezitati sa comentati mai jos. XoXo




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

No comments:

Post a Comment