Sunday 3 June 2012

"Ritualul" de ingrijire a corpului :)

     Sunt o multime de creme, lotiuni si uleiuri pe care le folosesc, unele ocazional (doar la ocazii speciale :"> ), altele zilnic, in functie de dispozitia mea sau de cum imi simt pe moment pielea (daca e soare, o crema cu factor de protectie, sau un ulei hidratant) s.a.m.d. Si am sa incep cu lotiunile pe care le folosesc in timpul dusului.
     Inainte de toate, imi exfoliez pielea corpului, si aici am doua produse pe care le folosesc (mai schimb "aroma":) ), primul (si cel preferat) este "Gel exfoliant pentru corp cu ulei de masline si floare de portocal" - (150ml), ma gandesc ca v-ati dat seama ca este un produs Planet Spa (tocmai de aceea il ador) ;)

     Descriere: Acoperita de mai multe straturi de haine, pielea tinde sa devina aspra. Pentru a preveni acest lucru, foloseste de doua ori pe saptamana un gel exfoliant pentru corp care indeparteaza eficient celulele moarte si catifeleaza pielea, datorita continutului de ulei de masline.
     Parerea mea: Exact cum am mai spus-o, Planet Spa se tine de cuvant, si desi au un pret putin mai piperat (fata de alte produse similiare din brosura), merita fiecare banut!

     Si un alt exfoliant de corp pe care l-am incercat, este "Gel exfoliant pentru corp" - (200ml) de la Avon Senses

     Descriere: Pai, nu am gasit nicio descriere nicaieri :)) asa ca am sa va spun doar Parerea mea: Particulele grunjoase din lotiune sunt parca prea dure, sau cel putin in comparatie cu exfoliantul mai sus amintit, si nici mirosul nu este foarte incantator, desi este destul de puternic. Dar sa zicem ca e ok daca tinem cont de pret (care e aproximativ 10 lei).

     Cand am chef si mai ales timp (fiind mamica, pruncul imi ocupa tot timpul, iar putinul timp care imi ramane sunt orele in care doarme, atunci reusind sa ma rasfat si eu :) ), schimb dusul de cateva minute pe o baie cu spuma, si aici am testat tot doua spumante de baie, si anume "Spumant de baie cu aroma de coacaze si portocale" - (100ml)

     Descriere: Descopera placerea pura! Aroma proaspata de coacaze si portocale te ajuta sa evadezi din cotidian in fiecare zi! (nu sunt alte descrieri, dar nici nu ma asteptam sa fie caci, ce descriere ii poti pune unui spumant de baie? E doar un spumant, cu arome diferite).
     Parerea mea: Este suficient sa pui o cantitate modesta sa zicem de spumant, si ai sa ai o cada bogata de spuma :) Mirosul este placut (daca iti plac coacazele :) ).

     Iar al doilea spumant testat, si cel la care am ramas, este "Spumant de baie cu aroma de magnolie" - (500ml)

     Descriere: In limbajul florilor, magnolia inseamna frumusete si splendoare. Lasa-te invaluita de spuma fina cu aroma delicata de magnolie chiar in cada ta!
     Parerea mea: Este preferatul meu! Probabil si pentru ca ador magnoliile (avem 3 puiuti in curtea casei, am sa postez o poza data viitoare cand infloresc :D ).

     Ca si gel de dus, iar am doua produse din game diferite testate :) Primul, si cel la care nu am renuntat este "Gel de dus With Love" - (250ml), Avon Sense

     Descriere: Descopera romantismul printre note de iasomie si trandafir!
     Parerea mea: Se pare ca imi plac produsele roz :)) (tocmai de aceea am aproape toata colectia de produse care lupta impotriva cancerului la san). Are un miros superb, nu persista, dar macar pe moment te simti ca in al 9-lea cer :)

     Iar al doilea gel de dus testat este de la Naturals, "Gel de dus cu extracte de violeta si lychee" - (200ml)

     Descriere: Aroma dulce de violeta si lychee confera corpului tau o senzatie placuta si o aroma absolut delicioasa. Violetele lasa pielea frumos parfumata si ii ofera beneficiile sale fortificante, calmante si anti-inflamatorii. Lycheele sunt fructe exotice, bogate in vitamina C si minerale, hidrateaza si hranesc pielea.
     Parerea mea: Intr-adevar mirosul te ademeneste, dar la fel ca si celalalt gel de dus, el (mirosul) te ademeneste pe moment caci nu persista (asta doar in cazul in care nu folosesti si lotiune de corp si spray-ul din aceeasi categorie).




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

No comments:

Post a Comment